^ بازگشت به بالا
دانلود english 4 you آموزش یوگا به زبان فارسی آموزش زبان english today
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

مشخصات كامل مزدا 3


  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    39
    تشکر
    30
    تشکر شده : 54
    امتیاز 
    6
    New2 مشخصات كامل مزدا 3
    مزدا 3 جدیدترین محصولی است که توسط شرکت خودروسازی بهمن مونتاژ و عرضه می شود.در سال 2003 كمپاني مزدا (Mazda) اولين نسل مزدا - 3 (Mazda 3) را بعنوان مدل 2004 روانه بازار خودرو هاي كوچك نمود و آنرا جانشيني براي مزدا - 323 (Mazda 323) قرار داد .اين خودرو در پلت فرم سي 1 فورد (Ford C1 Platform) قرار دارد كه از ديگر خودروهاي هم پلت فرم مي توان به فورد - فوكوس (Ford Focus) و ولو - اس 40 (Volvo S40) اشاره كرد. مزدا - 3 در ژاپن با نام الكسا (Alexa) عرضه مي گردد كه از مهمترين رقباي آن بايد از هوندا - آكورد (Honda Accord) و تويوتا - كرولا (Toyota Corolla) نام برد.با هم نگاهی می اندازیم به مشخصات این خودرو ؛

    موتور و قدرت
    نوع موتور : 2 لیتر 4 سیلندر خطی
    حداكثرقدرت : 147 اسب بخاردر6500 دوردردقیقه
    حداكثر گشتاور : 187 نیوتن متردر4000 دوردردقیقه
    سوپاپ : 4 عدد در هر سيلندر
    قطر سيلندر× كورس پيستون : 83.1×87.5 ميلي متر
    نسبت تراكم : 10.8:1
    گيربكس : 4 دنده اتوماتيك

    سوخت
    ظرفيت مخزن سوخت 55 ليتر
    نوع سوخت بنزين
    ميزان مصرف سوخت در شهر 8.7 ليتر براي هر 100 كيلومتر
    ميزان مصرف سوخت در بزرگراه 6.1 ليتر براي هر 100 كيلومتر

    وزن و ابعاد خارجی
    وزن : 1340 (كيلوگرم)
    طول : 4490 (ميلي متر)
    عرض : 1755 (ميلي متر)
    ارتفاع : 1468 (ميلي متر)
    فاصله دو محور : 2640 (ميلي متر)
    فاصله چرخ های جلو : 1535 (ميلي متر)
    فاصله چرخ های عقب : 1525 (ميلي متر)

    ترمز و انتقال قدرت
    سيستم ترمز ABS
    نوع انتقال قدرت : ديفرانسيل جلو

    ابعاد داخلی
    تعداد سرنشين : 5 (نفر)
    ارتفاع صندلي جلو : 994 (ميلي متر)
    ارتفاع صندلي عقب : 951 (ميلي متر)
    فاصله جلو پاي صندلي جلو : 1065 (ميلي متر)
    فاصله جلو پاي صندلي عقب : 922 (ميلي متر)
    پهناي صندلي جلو : 1366 (ميلي متر)
    پهناي صندلي عقب : 1333 (ميلي متر)
    پهناي پشتي جلو : 1394 (ميلي متر)
    پهناي پشتي عقب : 1371 (ميلي متر)

    امكانات ويژه
    تنظيم برقي صندلي راننده
    شيشه برقي
    تنظيم برقي فرمان
    در باز کن باک خودرو
    گرم کن شيشه عقب
    سيستم کنترل سرعت
    سيستم تهويه مطبوع

    سيستم صوتی
    راديو
    پخش CD

    سيستم امنيتی
    کيسه هواي راننده
    کيسه هواي جانبی
    کيسه هواي سرنشين جلو
    قفل مرکزی

    آپشنها
    تیپ 1 : دسته دنده PVC ، فرمان پلی ـ اورتان ، رادیو پخش کاست و CD
    تیپ 2 : سقف شیشه ای (Sun roof) ، دسته دنده چرمی ، فرمان با روکش چرمی ، رادیو پخش CD و CD changer ، گرم کن صندلی
    تیپ 3 : امکانات تیپ 2 + صندلی ها با روکش چرمی ، برف پاک کن اتوماتیک با حسگر باران ، سپر و جلو پنجره اسپرت ، چراغ جلو با قابلیت روشن ـ خاموش اتوماتیک

    قیمت ( مربوط به تیرماه 86 )
    تیپ 1 : 275.000.000 ريال
    تیپ 2 : 270.000.000 ريال
    تیپ 3 : 287.000.000 ريال
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : shahpoor,viunj

  2. #2

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    39
    تشکر
    30
    تشکر شده : 54
    امتیاز 
    6
    پیش فرض
    مشخصات مزدا 3:

    طول و عرض و ارتفاع: 4490 * 1755 * 1468 ميلي متر
    وزن خودرو بدون سرنشین: 1340 كيلوگرم
    موتور: 4 سيلندر خطي
    حجم موتور: 2000cc
    نسبت تراکم: 10,8:1
    حداکثر قدرت 4/147 اسب بخار در 6500 rpm
    حداکثر گشتاور: 187 نيوتن متر در 4000 rpm
    ظرفیت باک: 55 لیتر
    گيربكس: چهار سرعته اتوماتیک با کنترل الکترونیکی
    گيربكس داراي قابليت ويژه: Manual & Automatic Gear Selection
    تعليق جلو: استرات به همراه میل تعادل و فنرلول
    تعليق عقب: چندبازوی E شکل به همراه میل تعادل و فنرلول
    ترمز: Anti-Iock Braking System )ABS)
    ترمز جلو: ديسكي خنك شونده
    ترمز عقب: ديسكي معمولي
    مشخصات عمومي مزدا 3:
    - فرمان الكترو-هيدروليك
    - 6 عدد كيسه هوا (جلو - جوانب - پرده اي)
    - Air Condition Automatic Control
    - شيشه بالابر برقي براي همه درها
    - نشانگر دمای داخل و بیرون
    - تنظیم ارتفاع صندلی راننده
    - چراقهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
    - سوییچ با قابلیت جمع شوندگی
    - فرمان قابل تنظیم (4 جهت)




    تيپ بندي مزدا 3:

    تیپ 1:
    - دسته دنده pvc
    - فرمان پلی – اورتان
    - رادیو پخش کاست و CD
    - قيمت: ************

    تيپ 2:
    - دسته دنده چرمی
    - فرمان با روکش چرمی
    - رادیو پخش CD و CD Changer
    - گرم کن صندلی
    - سقف شیشه ای (Suroof)
    -قيمت ***********

    تيپ 3:
    - دسته دنده چرمی
    - فرمان با روکش چرمی
    - رادیو پخش CD و CD Changer
    - گرم کن صندلی
    - سقف شیشه ای (Sunroof)
    - برف باک کن اتوماتیک با حسگرباران
    - سپر و جلو پنجره اسپورت
    - چراق جلو با قابلیت روشن / خاموش اتوماتیک
    - صندلی ها با روکش چرمی
    -قيمت: **********
    چند تصوير تكميلي از مزدا 3:


    نمايي از فضاي داخلي:




    پ.ن: مزدا 3 بيشتر مدل هاچ بكش تو دنيا خريدار داره و گرچه مدل صندوقدار هم زيباست ولي مدل هاچبك واقعا چيز ديگه اي هست و واقعا تو دل برو و زيباست. ولي نميدونم به چه دليل تو ايران مدل هاچبك رو توليد نميكنند. با اينكه مطمئنا اگه توليد ميشد از بخت و اقبال بسيار زيادي براي فروش برخوردار ميشد. مخصوصا با اون ظاهر دلفريبش:


    محمدرضا مدرس خياباني در مراسم واگذاري اولين دستگاههاي مزدا 3 گفت:



    استنباط ما اين بود كه ادامه روند توليد مزدا 323 كارايي ندارد، بنابراين از توليد اين خودرو خارج و وارد عرصه توليد مزدا 3 شديم و يقينا روزي نيز از توليد اين خودرو خارج خواهيم شد.


    برنامه ريزي براي توليد مزدا 3 هاچ بك
    گروه بهمن همچنين در حال برنامه‌ريزي بر روي توليد مدل هاچ‌بك، مزدا 3 است و اگر بازار را مساعد ببنيم در اين زمينه نيز كار خواهيم كرد.
    ضرابيان تصريح كرد: مزدا 3 هاچ بك بيشترين طرفدار را در اروپا و آمريكا دارد اما از آنجا كه ايرانيها بيشتر خودروهاي سدان و صندوق دار را مي‌پسندند، بهمن با مزدا 3 سدان وارد بازار شد.

    خدا حافظي با مزدا 323
    مدير فروش گروه بهمن نيز در اين مراسم گفت: با توليد مزدا 3 توليد مزدا 323 متوقف مي‌شود.
    حسن حسيني راد تأكيد كرد: توليد مزدا 323 از سه ماه قبل متوقف شده است
    ویرایش توسط viunj : 17th July 2009 در ساعت 14:59
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : shahpoor,viunj

  3. #3

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    39
    تشکر
    30
    تشکر شده : 54
    امتیاز 
    6
    پیش فرض




    رکورددار دارا بودن نامهای مختلف در نقاط مختلف جهان ، همين مزدا ۳۲۳ خودمان است ، شايد باور نکنيد ، اما مدلی که در کشورمان با نام 323GLX شناخته می شود در كل ، حدود ۱۷ نام مختلف را داراست .
    اين خودرو در عين حال يكی از كهن ترين سری خودروهای ژاپنی محسوب می شود ، چرا كه حدود ۴۰ سال از توليد اولين نسل ۳۲۳ در ژاپن می گذرد . اين خودرو كه از ابتدای توليد در سال ۱۹۶۴ تا كنون در ژاپن با نام Familia شناخته می شود ، تا سال ۱۹۷۷ تنها با همين نام شناخته می شد ، اما از آن سال به بعد مدل صادراتی اين خودرو ، نام GLC كه مخفف Great Little Car است ، به خود گرفت . اين روند تا سال ۱۹۸۵ ( سال پايان توليد نسل پنجم ) ادامه يافت و اين خودرو در ژاپن و چند كشور آسيايی ديگر با نام Familia و در ديگر نقاط دنيا با نام GLC شناخته می شد . اولين مدل Familia را در زير می بينيد ( نسل اول - ۱۹۶۴ ).
    اما با آغاز توليد نسل ششم اين خودرو در سال ۱۹۸۵ نام ۳۲۳ جايگزين GLC گرديد و همچنين با خريد قسمت عمده ای از سهام مزدا توسط كارخانه فورد ، خودرويی از اين سری با نام Mercory Tracer با همان اتاق Familia توسط كارخانه فورد آفريقای جنوبی عرضه شد . همين تعدد نامها باعث بروز مشكلاتی براي خريد و فروش و عرضه قطعات يدكی اين خودروها شد ٬ چرا كه نام اين سری در همه جا يكسان نبود و همگان هم از وجود نامهای ديگر اين خودرو در كشورهای ديگر اطلاع نداشتند ، پس كارخانه مزدا كه پيش بينی افزايش تعداد نامهای اين خودرو در نسل های بعدی را نيز می كرد ، تصميم گرفت تا با اختصاص كدهای ۲ حرفی نامی مشترك برای هر يك از نسل های سری ۳۲۳ اختصاص دهد و اين كد گذاری با كد BF برای نسل ششم ( ۱۹۸۵-۱۹۹۰ ) آغاز شد . از سال ۱۹۹۰ و با شروع توليد نسل هفتم بود كه تعداد نامهای اين خودرو افزايش يافت و اين خودرو كه در مدلهای ۴ درب سدان و ۳ درب هاچ بك توليد می شد ، در نقاط مختلف با نامهای زير عرضه می شد:
    • ۴ درب سدان : Protege ( آمريكای شمالی ) ، Familia ( ژاپن و چند كشور آسيايی ) ، 323 ( اروپا ، ساير كشورهای آسيايی ، اقيانوسيه و آمريكای لاتين ) ، Haima CA 7130 ( چين ) و Mercury Tracer ( آفريقای جنوبی ) .
    • ۳ درب هاچ بك : 323 ( در تمام نقاط جهان ) .
    نسل هفتم ( ۹۵-۹۰) BG نام گرفت و اين خودرو با موتورهای ،
    B8 ) SOHC 1.8l ) همچنين BP ) DOHC 1.8l ) و B6 ) DOHC 1.6l ) عرضه گرديد .اين سری با مقبوليت خاصی به خصوص در آمريكای شمالی روبرو شد و توليدش تا سال ۱۹۹۵ ادامه يافت تا اينكه در اين سال جای خود را به نسل هشتم با كد BH داد و اين مدل ، همان مدلی است كه در كشورمان با نام 323F شناخته می شود . موتورهای بكار رفته در اين سری نيز ،
    Z5 ) DOHC 1.5l ) همچنين BP ) DOHC 1.8l ) و B6 ) DOHC 1.6l ) می باشد . اما در مدل موجود در ايران از موتور مدل B6 كه از موتورهای نسل قبلی مزدا ( نسل هفتم BG سالهای ۹۴-۹۰) می باشد و در ديگر نقاط دنيا كمتر بر روی نسل هشتم نصب شده و تنها برای دو مدل AWD برای مدت محدودی بكار برده شد ، استفاده شده است .
    ليست نامهای مختلف سری BH ( همان 323F خودمان ) را در زير می بينيد :
    •۴ درب سدان : Protege ( آمريكای شمالی ) ، Familia ( ژاپن و چند كشور آسيايی ) ، 323 ( اروپا ، ساير كشورهای آسيايی ، اقيانوسيه و آمريكای لاتين ) ، Haima ( چين ) ، Mercury Tracer ( آفريقای جنوبی ) و Ford Escort ( آسيا ).
    •۳ درب هاچ بك : 323 ( آسيا ) ، Familia ( ژاپن ) و 323P ( اروپا ) .
    •۳ درب فست بك : 323C ( اروپا ) ، 323 ( كانادا ) و Familia Neo ( ژاپن ) .
    •۵ درب هاچ بك : 323F ( اروپا ) ، Astina ( اروپا و اقيانوسيه ) و Lantis ( ژاپن ) .
    اما همانطور كه ملاحظه نموديد نام 323F به خودروهای ۵ درب هاچ بك موجود در اروپا اطلاق می شود و نامگذاری اين خودرو با اين نام در كشورمان برای خودروی ۴ درب سدان ، بدعتی ديگر در نامگذاری اين خودرو محسوب می شود ، به هر روی با وجود مجهز بودن نسل هشتم به مواردی چون Air Bag و ABS و ... در ديگر نقاط جهان ، خودروی موجود در ايران حتی از داشتن گرمكن شيشه عقب نيز بی بهره است و موتور قديمی B6 بكار رفته در آن نيز كه با سيستم جرقه دلكو دار و سيستم انژكتور بدون سنسور اكسيژن ( بدليل اينكه سرب كاركرد سنسور اكسيژن را مختل می كند و در زمان توليد اين خودرو ، بنزينهای كشورمان سرب دار بودند ، بجای سنسور اكسيژن از يك مقاوت متغير با قابلبت تنظيم دستی در اين خودرو استفاده شده ) كار می كند ، از ديگر نقاط ضعف اين خودرو است .
    سال ۱۹۹۸ پايان توليد سری BH بود و از ابتدای سال ۱۹۹۹ سری جديدتر ، با كد BJ روانه بازار گرديد ، اين خودرو كه در كشورمان با نام 323GLX شناخته می شود از مقبوليت بسياری در سطح جهان برخوردار شد ، بطوريكه هشت كشور از جمله ايران ، اقدام به مونتاژ اين خودرو نمودند ، اين خودرو كه دارای موتورهای ،ZM ) DOHC 1.6l ) همچنين FP ) DOHC 1.8l ) و FS ) DOHC 2.0l ) می باشد نسل نهم سری ۳۲۳ محسوب می شود ( تعداد محدودی از اين سری در برخی کشورها مجهز به موتورهای 1.3 و 1.4 ، نيز می باشد ) .
    نامهای مختلف اين نسل در كشورها و يا قاره های مختلف به شرح زير است :
    •۴ درب سدان : Protege ( آمريكای شمالی ) ، Familia ( ژاپن و چند كشور آسيايی ) ، 323 ( قسمتی از اروپا ، ساير كشورهای آسيايی از جمله ايران ، اقيانوسيه و برخی كشورهاي آمريكای لاتين ) ، Allegro ( آمريكای جنوبی ) ، Etude ( آفريقای جنوبی ) ، 323Protege ( قسمتی از آسيای جنوب شرقي ) ، Ford Laser ( آسيا ) ، Haima Familia ( چين ) ، Ford Lynx ( آسيا ) ، Isamu ( تايلند ) .
    •۵ درب هاچ بك : Protege5 ( آمريكای شمالی ) ، 323 ( اروپای غربی ) ، 323F ( اروپای مركزی ، شرقی و هندوراس ) ، Familia S-Wagon ( ژاپن ) ، Astina ( اقيانوسيه ) ، Astina NU ( هنگ كنگ ) ، Etude S-Wagon ( آفريقا ) ، 323M-RV ( تايوان ) .
    خودروی موجود در كشورمان از موتور نوع ZM بهره می برد كه به سيستم جرقه DLI ( بدون دلكو ) مجهز می باشد ، اما باز هم بدليل نبود بنزين بدون سرب در زمان آغاز توليد اين خودرو در كشورمان ، اين خودرو نيز فاقد سنسور اكسيژن بوده و يك مقاومت متغير با تنظيم دستی جايگزين سنسور اكسيژن آن شده ، خودروی عرضه شده در كشورمان از لحاظ امكانات رفاهی و ايمنی نيز در سطح بسيار پايينی قرار دارد .
    از سال ۲۰۰۱ اين خودرو ( سری BJ ) دچار تغييرات مختصری گرديد ، بطوريكه موتور FS ) 2.0l ) بطور كل جايگزين موتور FP ) 1.8l ) گرديد ، سيستم صوتی بهبود يافت و چند تغيير جزئی ديگر نظير افزوده شدن چراغهای مطالعه و ... انجام شد و از همه مهم تر ؛ قسمت جلوی خودرو نيز دچار تغيير شكل شد ، كه اين امر شامل حال مدلهای موجود در ايران نيز شد و همگام با تغيير شكل قسمت جلو ، بدليل حذف سرب از بنزينهای ايران ، سری تغيير شكل يافته 323 كه در كشورمان با نام (323GLX (FL شناخته می شود به سنسور اكسيژن نيز مجهز گرديد ، همچنين ترمز ABS مجهز به EBD نيز به صورت استاندارد از سوی گروه بهمن (‌مونتاژ كننده مزدا ۳۲۳ در ايران ) بر روی اين خودروها نصب گرديد و تيپهای ۵ گانه ای نيز جهت مجهز كردن اين خودرو به Air Bag ، Sunroof و دنده اتوماتيك ارائه گرديد ، كه البته مورد آخر يعنی دنده اتوماتيك هنوز به مرحله توليد نرسيده و شروع توليد آن از ابتدای مهر ماه خواهد بود .
    به هر شكل مزدا ۳۲۳ نسل نهم ، خودرويی با ظاهر اسپرت و جوان پسند می باشد و به دليل به روز بودن ظاهر خودرو ( توليدی ۱۹۹۹-۲۰۰۳ ژاپن )مقبوليت زيادی بين جوانان ايرانی دارد و با توجه به تيپهای جديد ارائه شده ، در تيپهای ۳ و ۵ ، قابليت رقابت با خودروهای همرديف خود از جمله زانتيا را خواهد داشت .
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : shahpoor,viunj

  4. #4

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    39
    تشکر
    30
    تشکر شده : 54
    امتیاز 
    6
    پیش فرض

    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : shahpoor,viunj

  5. #5

    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    39
    تشکر
    30
    تشکر شده : 54
    امتیاز 
    6
    پیش فرض

    3 کاربر از این پست تشکر کرده اند : moh3ennod,shahpoor,viunj

  6. #6

    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    نوشته ها
    9,904
    تشکر
    1,444
    تشکر شده : 5,203
    Avast Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    36168192
    پیش فرض
    مرسی
    عالی بود
    کار من رو کم کردی
    منم می خواستم در مورد این ماشین بنویسم
    .
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : shahpoor

  7. #7

    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    16,027
    تشکر
    1,695
    تشکر شده : 14,716
    NOD32 Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    81401302
    Thumb مشخصات فنی مزدا 3
    مشخصات فنی سواری مزدا 3



    تیپ3 (BWCL)
    تیپ 2 (BWCL)
    تیپ 1 (BWCK)
    کد مدل
    ابعاد و اندازه
    4490mm
    4490mm
    4490mm
    طول
    1755mm
    1755mm
    1755mm
    عرض
    1468mm
    1468mm
    1468mm
    ارتفاع
    2640mm
    2640mm
    2640mm
    فاصله محورها
    1530mm
    1530mm
    1530mm
    فاصله چرخهای جلو
    1515mm
    1515mm
    1515mm
    فاصله چرخهای عقب
    1340kg
    1340kg
    1340kg
    وزن خودرو بدون سرنشین
    1750kg
    1750kg
    1750kg
    حداکثر وزن خودرو با سرنشین
    4
    4
    4
    ظرفیت سرنشین
    موتور
    LF X
    LF X
    LF X
    مدل
    4سیلندر خطی-بنزینی
    4سیلندر خطی-بنزینی
    4سیلندر خطی-بنزینی
    نوع
    1999cc
    1999cc
    1999cc
    حجم
    10.8:1
    10.8:1
    10.8:1
    نسبت تراکم
    110kw (147.4ps) @ 6500 rpm
    110kw (147.4ps) @ 6500 rpm
    110kw (147.4ps) @ 6500 rpm
    حداکثر قدرت
    187 N.m @ 4000 rpm
    187 N.m @ 4000 rpm
    187 N.m @ 4000 rpm
    حداکثر گشتاور
    سیستم سوخت رسانی
    انژکتوری
    انژکتوری
    انژکتوری
    نوع
    بنزین بدون سرب اکتان 95
    بنزین بدون سرب اکتان 95
    بنزین بدون سرب اکتان 95
    نوع سوخت
    55lit
    55lit
    55lit
    ظرفیت باک
    سیسستم انتقال قدرت
    چهار سرعته اتوماتیک با کنترل الکترونیکی
    چهار سرعته اتوماتیک با کنترل الکترونیکی
    چهار سرعته اتوماتیک با کنترل الکترونیکی
    نوع
    انتخاب تعویض دنده دستی یا اتوماتیک توسط راننده
    انتخاب تعویض دنده دستی یا اتوماتیک توسط راننده
    انتخاب تعویض دنده دستی یا اتوماتیک توسط راننده
    قابلیت ویژه
    2.816
    2.816
    2.816
    نسبت دنده 1
    1.497
    1.497
    1.497
    نسبت دنده2
    1
    1
    1
    نسبت دنده 3
    0.725
    0.725
    0.725
    نسبت دنده4
    2.648
    2.648
    2.648
    نسبت دنده عقب
    4.147
    4.147
    4.147
    نسبت دنده نهایی ( دیفرانسیل )
    سیستم تعلیق
    استرات به همراه میل تعادل و فنرلول
    استرات به همراه میل تعادل و فنرلول
    استرات به همراه میل تعادل و فنرلول
    تعلیق جلو
    چند بازو E شکل به همراه میل تعادل و فنرلول
    چند بازو E شکل به همراه میل تعادل و فنرلول
    چند بازو E شکل به همراه میل تعادل و فنرلول
    تعلیق عقب
    ترمز
    ضد قفل (ABS)
    ضد قفل (ABS)
    ضد قفل (ABS)
    سیستم ترمز
    دیسکی خنک شونده
    دیسکی خنک شونده
    دیسکی خنک شونده
    ترمز جلو
    دیسکی
    دیسکی
    دیسکی
    ترمز عقب
    تایر
    رادیال 205/55R16
    رادیال 205/55R16
    رادیال 205/55R16
    تایرهای جلو و عقب
    16*6-1.2J
    16*6-1.2J
    16*6-1.2J
    رینگ آلومینیومی
    موقت
    موقت
    موقت
    تایر زاپاس



    3 کاربر از این پست تشکر کرده اند : aloOoOone,Lovable.pair,virous

  8. #8

    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    بندرعباس
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده : 2
    Avast Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    0
    پیش فرض
    از اطلاعاتتون ممنونم ام شتابشو ننوشته بودین!
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : aloOoOone,shahpoor

  9. #9

    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    tehhhhhhhhhhran
    نوشته ها
    779
    تشکر
    121
    تشکر شده : 221
    Avast Internet-Explorer Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    98744
    پیش فرض
    من عاشقه مزدا 3
    چشاش خیلی نازه
    میسی
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : aloOoOone,shahpoor

  10. #10

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    خونمون
    نوشته ها
    17
    تشکر
    3
    تشکر شده : 4
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    38
    پیش فرض
    wooooooooow

موضوعات مشابه

  1. تیرگی روابط مزدا و فورد
    توسط ravid 67 در انجمن اخبار اتومبیل
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 22nd January 2009, 18:22
  2. ابعاد عرفاني و سياسي مهدويت در انديشه امام خميني(رحمت الله علیه)
    توسط اریانا1 در انجمن امام مهدی (عج) و انتظار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 17th January 2009, 00:13
  3. نکاتی جالب راچع به مزدا 323
    توسط Yas2a در انجمن ساير خودرو سازان داخلي
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 18th December 2008, 07:04
  4. جدول مشخصات گوشي نوکیا 5700Xpressmusic
    توسط Admin در انجمن نوکیا - Nokia
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 8th July 2008, 03:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما
دوستان ما
ما در شبکه های اجتماعی

پاتوق یو یکی از قدیمیترین سایت های ایرانی به 6 سال سابقه فعالیت می باشد. انجمن های سایت دارای مطالب متنوع و جامعی در تمامی زمینه می باشد. و البته در پرتال سایت شما همواره جدیدترین نرم افزار ، بازی و انمیشن های روز را با لینک مستقیم می توانید دانلود نمایید.