^ بازگشت به بالا
دانلود english 4 you آموزش یوگا به زبان فارسی آموزش زبان english today
صفحه 6 از 13 نخستنخست ... 45678 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 126
Like Tree9لایک ها

اخبار ایرانسل


  1. #51

    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    138
    تشکر
    810
    تشکر شده : 180
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    10347986
    پیش فرض
    چرا ایرانسل به جایزه ITA افتخار می كند؟

    در حالی مسولان ایرانسل به تبلیغ دریافت جایزه ITA در تیزرهای تلویزیونی می پردازند ،‌كه این جایزه از اعتبار حقوقی و دولتی و معنوی برخوردار نیست.
    گزارش سرویس "اخبار ایران،‌شركت ایرانسل در حالی به تبلیغ گسترده جایزه دریافتی خود موسوم به ITA در شبكه های تلویزیونی جمهوری اسلامی می پردازد كه این جایزه ،‌ توسط هیات تحریریه یك نشریه خصوصی به این شركت دولتی ایران اعطا شده است و حائز هیچ قابلیت تخصصی و فنی نمی باشد.
    جایزه موسوم به فناوری ایران یا ITA‌ كه در بهمن سال گذشته با نوآوری هفته نامه عصر ارتباط به قلمبر دزفولی ،‌مدیرعامل شركت ایرانسل اعطا شد ،‌ در حالی كه یك جایزه و تقدیرنامه معمولی و اعطایی از سوی هیات تحریریه یك نشریه ایرانی است ،‌ با استقبال گسترده و همه جانبه مسئولان این شركت رو به رو شد به گونه ای كه این brand‌ و عنوان این جایزه ،‌بر روی كارت های ایرانسل در تیراژ میلیونی چاپ و منتشر شده است .
    سایت ویترین ایرانسل نیز ،‌عنوان این جایزه در بالاترین بخش ایندكس این پایگاه قرار داده است.
    ایرانسل چند روز پس از دریافت این جایزه ،‌ آن چنان از دریافت این جایزه شادمان شد كه مدیران این شركت به مسئولان تبلیغاتی خود دستور دادند تا در كلیه تیزرهای تبلیغاتی و تلویزیونی این شركت ،‌ نام جایزه ITA‌ و شركت ایرانسل به عنوان دریافت كننده این جایزه درج شود.
    در حالی كه شركت ایرانسل ،‌ با مدیریت دولتی و دارای سهامدار دولتی (بنیاد مستضعفان از ارگان های متعلق به ****ی) می باشد و از رفتار سازمانی گسترده و ارزنده ای در تبلیغات و تكریم ارباب رجوع و انتقال فنی تجهیزات مخابراتی برخوردار است ،‌ استقبال این چنین گسترده از یك جایزه معمولی اعطا شده توسط یك نهاد اطلاع رسانی بخش خصوصی ،‌نباید مورد توجه خاص این شركت مخابراتی كشور شود.
    پر واضح است كه رفتار اطلاع رسانی و تبلیغاتی و فنی این شركت ،‌می بایست بیش از آن كه مورد توجه و ارزیابی بخش های خصوصی باشد ،‌می بایست توسط سازمان ها و ارگان های مسئول ارزیابی و فنی دولتی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و قطعا ،‌ گواهینامه های ملی و بین المللی ،‌می تواند ارزش فوق العاده بیش تری در برابر جایزه هفته نامه عصر ارتباط برای شركت ایرانسل باشد.
    انتظار می رود مدیران ایرانسل و مسئولان محترم روابط عمومی این شركت ،‌بیش از این در توهمات دیجیتالی جایزه ITA‌ قرار نگیرند.
    اضافه می شود ،‌جایزه ITA به ابداع هفته نامه عصر ارتباط در اواخر سال 87 ،‌در مراسمی با حضور دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات كشورمان ،‌از سوی تحریریه هفته نامه عصر ارتباط ،‌به مدیران شركت ایرانسل اعطا شد .
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #52

    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    يكم اينورتر از اونورتر
    نوشته ها
    9,344
    تشکر
    3,083
    تشکر شده : 9,813
    BitDefender Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    705823
    پیش فرض اختلال در شبكه و عذرخواهي ايرانسل
    معاون فني ايرانسل با اعلام آغاز عمليات به‌روزرساني و ارتقاء تجهيزات فني شبکه ايرانسل، از احتمال بروز برخي اختلالات براي برخي از مشترکان طي 72 ساعت آينده خبر داد.

    علي‌اصغر عيني‌پور در گفت‌وگو با ايسنا با اعلام اين مطلب افزود: از عصر روز گذشته عمليات به‌روزرساني و ارتقاء بخشي از تجهيزات فني شبکه تلفن همراه ايرانسل آغاز شده و براساس برنامه بخش اول اين عمليات تا 72 ساعت آينده پايان مي‌يابد.

    از سوي ديگر مدير روابط عمومي ايرانسل نيز با عذر خواهي از مشترکان به دليل وقوع اختلالات احتمالي 72 ساعت آينده ايرانسل به سبب آغاز عمليات به‌روزرساني تجهيزات به خبرنگار ايسنا گفت: با اجراي عمليات به‌روز رساني و ارتقاء شبکه، احتمال دارد طي 72 ساعت آينده برخي از مشترکان در برخي از مناطق با اختلالاتي مواجه شوند که اين موضوع از روز گذشته و از طريق پيام کوتاه به اين دسته از مشترکان اطلاع رساني شده است.

    آرش کريم‌بيگي تصريح کرد: طي اين پيامک به مشترکان اطلاع‌رساني شده در صورتي که بعد از پايان اين عمليات همچنان با اختلالي مواجه بودند لازم است يک بار گوشي تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتيکه احيانا همچنان با اختلالي مواجه بودند مي‌توانند از طريق تماس با مرکز تماس ايرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.

    به گفته مدير روابط عمومي ايرانسل بخش اول عمليات به‌روز رساني و ارتقاء شبکه تا 72 ساعت آينده پايان مي‌يابد و بخش‌هاي بعدي فرآيند به‌روزرساني و ارتقاء شبکه ايرانسل در هفته‌هاي آينده و با اعلام قبلي از طريق پيام کوتاه به مشترکاني که ممکن است اختلالاتي در شبکه احساس کنند دنبال خواهد شد.

    به گفته وي مرکز تماس شبانه روزي ايرانسل به شماره‌هاي 130 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351300000 براي تماس از ساير خطوط و همچنين 140 براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري براي تماس از خطوط ايرانسل و 09351400000 براي تماس از ساير خطوط در کليه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگويي به مشترکان ايرانسل است.
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #53

    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    138
    تشکر
    810
    تشکر شده : 180
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    10347986
    پیش فرض
    اختلال در شبكه و عذرخواهی ایرانسل: احتمال اختلال در شبکه به علت ارتقاء و به‌روزرسانی تجهیزات


    معاون فنی ایرانسل با اعلام آغاز عملیات به‌روزرسانی و ارتقاء تجهیزات فنی شبکه ایرانسل، از احتمال بروز برخی اختلالات برای برخی از مشترکان طی 72 ساعت آینده خبر داد.
    علی‌اصغر عینی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب افزود: از عصر روز گذشته عملیات به‌روزرسانی و ارتقاء بخشی از تجهیزات فنی شبکه تلفن همراه ایرانسل آغاز شده و براساس برنامه بخش اول این عملیات تا 72 ساعت آینده پایان می‌یابد.
    از سوی دیگر مدیر روابط عمومی ایرانسل نیز با عذر خواهی از مشترکان به دلیل وقوع اختلالات احتمالی 72 ساعت آینده ایرانسل به سبب آغاز عملیات به‌روزرسانی تجهیزات به خبرنگار ایسنا گفت: با اجرای عملیات به‌روز رسانی و ارتقاء شبکه، احتمال دارد طی 72 ساعت آینده برخی از مشترکان در برخی از مناطق با اختلالاتی مواجه شوند که این موضوع از روز گذشته و از طریق پیام کوتاه به این دسته از مشترکان اطلاع رسانی شده است.
    آرش کریم‌بیگی تصریح کرد: طی این پیامک به مشترکان اطلاع‌رسانی شده در صورتی که بعد از پایان این عملیات همچنان با اختلالی مواجه بودند لازم است یک بار گوشی تلفن همراه خود را خاموش و سپس روشن كنند و در صورتیکه احیانا همچنان با اختلالی مواجه بودند می‌توانند از طریق تماس با مرکز تماس ایرانسل مشکل خود را حل و فصل كنند.
    به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل بخش اول عملیات به‌روز رسانی و ارتقاء شبکه تا 72 ساعت آینده پایان می‌یابد و بخش‌های بعدی فرآیند به‌روزرسانی و ارتقاء شبکه ایرانسل در هفته‌های آینده و با اعلام قبلی از طریق پیام کوتاه به مشترکانی که ممکن است اختلالاتی در شبکه احساس کنند دنبال خواهد شد.


    به گفته وی مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره‌های 130 برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی برای تماس از خطوط ایرانسل و 09351300000 برای تماس از سایر خطوط و همچنین 140 برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری برای تماس از خطوط ایرانسل و 09351400000 برای تماس از سایر خطوط در کلیه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکان ایرانسل است.
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #54

    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    138
    تشکر
    810
    تشکر شده : 180
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    10347986
    پیش فرض
    شارژ كارت‌های ایرانسل از طریق پایانه‌های فروشگاهی بانك ملت


    ICTna.ir - بانك ملت در راستای ترویج استفاده از پول الكترونیك در مبادلات روزمره، خرید شارژ كارت‌های شركت ایرانسل را از طریق پایانه‌های فروشگاهی خود، امكان پذیر كرد.
    به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی بانك ملت اعلام كرد: با عملیاتی شدن این طرح، از این پس متقاضیان قادر خواهند بود تا با استفاده از تمامی كارت‌های بانكی عضو شتاب، نسبت به خرید شارژكارت‌های مورد نظر خود اقدام كنند.
    بر اساس این گزارش، هم اكنون امكان خرید شارژكارت‌های ایرانسل از طریق پایانه‌های فروشگاهی بانك ملت در مراكز فروش این شركت فراهم شده است و دارندگان سیم كارت‌های ایرانسل می‌توانند
    شارژ كارت‌های مورد نظر را در مبالغ 10، 20، 50 ،100 و 200 هزار ریالی از طریق این سامانه خریداری كنند.
    بر این اساس، بانك ملت در یك برنامه مدون، در آینده ای نزدیك این امكان را برای همه پایانه‌های فروشگاهی منصوب در سطح كشور فعال خواهد كرد.
    این گزارش حاكی است، پیش از این نیز ارائه خدمات فروش شارژ ایرانسل در محیط اینترنت و همچنین سایت بانكداری اینترنتی بانك ملت به نشانی [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ] شده است.
    در عین حال، بانك ملت در نظر دارد امكانات جدیدی را به پایانه‌های فروشگاهی اضافه كند كه در این زمینه، پیشتر امكان پرداخت تمامی قبوض شركت‌های خدماتی از طریق این پایانه‌های عملیاتی شده است.
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #55

    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    138
    تشکر
    810
    تشکر شده : 180
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    10347986
    پیش فرض
    طرح های تشویقی ایرانسل 72 ساعت در هاله ای از ابهام اپراتور دوم باید پاسخگوی ضرر و زیان احتمالی مشترکان باشد

    موبنا- اپراتور داخلی خارجی ایرانسل - ام تی ان درحالی اختلال در شبکه اش را طی مدت 72 ساعت آینده به مشترکان هشدار داد که هیچگونه توضیحی به این مشترکان درباره استفاده از طرح های تعرفه ای در مدت اختلال اعلام نشده است.


    به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با وجود بروز اختلال در شبکه ام تی ان - ایرانسل که دلیل آن بروز رسانی این شبکه عنوان شده آنچه جای سوال دارد آن است که این اپراتور، وضعیت مشترکانی را که از طرح های تعرفه ای همچون طرح شگفت انگیز و یا طرح قرمز استفاده می کنند در این اختلال سه روزه مشخص نکرده است.
    با این وجود بنظر می رسد طرح های تشویقی ایرانسل - ام تی ان در 72 ساعت آینده لغو خواهد بود و عدم اطلاع رسانی در این باره مشترکان این اپراتور را با سردرگمی و ضرر و زیان مواجه کرده است.
    البته این اولین باری است که اپراتور دوم اختلال در شبکه اش را با ارسال پیام کوتاه به مشترکان اطلاع رسانی کرده است اما هنوز مشخص نیست ضرر و زیان ناشی از این اختلال چگونه به مشترکان پاسخ داده می شود.
    یکی از مشتنرکان سیمکارت اعتباری ایرانسل که از طرح شگفت انگیز این اپراتور ابراز نارضایتی می کند به موبنا گفت: طرح شگفت انگیز ظرف 5 روز مبلغ شارژ سیمکارت را صفر می کند و این در حالی است که تا سه روز آینده شبکه با اختلال مواجه است و نمی توان در این مدت کوتاه کل مبلغ شارژ شگفت انگیز را استفاده کرد.
    گفتنی اتست اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان، به مشترکان خود برای بروز اختلال طی 72 ساعت آینده در شبکه اش هشدار داد و با ارسال پیام کوتاه به مشترکان خود اعلام کرد که به علت بروز رسانی ، ممکن است در این مدت این شبکه با اختلال مواجه شود.
    این هشداراپراتور دوم تلفن همراه در حالی است که طی چند روز اخیر مشترکان ایرانسل از اختلالات مکرر در این شبکه اظهار نارضایتی کرده اند.
    اپراتور دوم تاکنون نزدیک به 14 میلیون سیمکارت واگذار کرده که حدود 98 درصد آن را سیمکارت های اعتباری تشکیل می دهند.
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #56

    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    138
    تشکر
    810
    تشکر شده : 180
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    10347986
    پیش فرض
    طرح های تشویقی ایرانسل 72 ساعت در هاله ای از ابهام اپراتور دوم باید پاسخگوی ضرر و زیان احتمالی مشترکان باشد

    موبنا- اپراتور داخلی خارجی ایرانسل - ام تی ان درحالی اختلال در شبکه اش را طی مدت 72 ساعت آینده به مشترکان هشدار داد که هیچگونه توضیحی به این مشترکان درباره استفاده از طرح های تعرفه ای در مدت اختلال اعلام نشده است.


    به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با وجود بروز اختلال در شبکه ام تی ان - ایرانسل که دلیل آن بروز رسانی این شبکه عنوان شده آنچه جای سوال دارد آن است که این اپراتور، وضعیت مشترکانی را که از طرح های تعرفه ای همچون طرح شگفت انگیز و یا طرح قرمز استفاده می کنند در این اختلال سه روزه مشخص نکرده است.
    با این وجود بنظر می رسد طرح های تشویقی ایرانسل - ام تی ان در 72 ساعت آینده لغو خواهد بود و عدم اطلاع رسانی در این باره مشترکان این اپراتور را با سردرگمی و ضرر و زیان مواجه کرده است.
    البته این اولین باری است که اپراتور دوم اختلال در شبکه اش را با ارسال پیام کوتاه به مشترکان اطلاع رسانی کرده است اما هنوز مشخص نیست ضرر و زیان ناشی از این اختلال چگونه به مشترکان پاسخ داده می شود.
    یکی از مشتنرکان سیمکارت اعتباری ایرانسل که از طرح شگفت انگیز این اپراتور ابراز نارضایتی می کند به موبنا گفت: طرح شگفت انگیز ظرف 5 روز مبلغ شارژ سیمکارت را صفر می کند و این در حالی است که تا سه روز آینده شبکه با اختلال مواجه است و نمی توان در این مدت کوتاه کل مبلغ شارژ شگفت انگیز را استفاده کرد.
    گفتنی اتست اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان، به مشترکان خود برای بروز اختلال طی 72 ساعت آینده در شبکه اش هشدار داد و با ارسال پیام کوتاه به مشترکان خود اعلام کرد که به علت بروز رسانی ، ممکن است در این مدت این شبکه با اختلال مواجه شود.
    این هشداراپراتور دوم تلفن همراه در حالی است که طی چند روز اخیر مشترکان ایرانسل از اختلالات مکرر در این شبکه اظهار نارضایتی کرده اند.
    اپراتور دوم تاکنون نزدیک به 14 میلیون سیمکارت واگذار کرده که حدود 98 درصد آن را سیمکارت های اعتباری تشکیل می دهند.
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #57

    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    يكم اينورتر از اونورتر
    نوشته ها
    9,344
    تشکر
    3,083
    تشکر شده : 9,813
    BitDefender Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    705823
    پیش فرض
    مذاكرات MTN و Bharti یك ماه دیگر ادامه خواهد داشت


    ICTna.ir - اپراتورهای Bharti Airtel هند و MTN آفریقای جنوبی زمان مذاكرات خود را كه قرار بود تا 31 جولای به پایان برسد را یك ماه دیگر تمدید كردند تا نتیجه مذاكراتی كه در صورت موفقیت به ایجاد سومین اپراتور بزرگ جهان می انجامد همچنان نامشخص بماند.

    به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) 25 ماه می 2009 دو اپراتور از آغاز مذاكرات خود خبر دادند و زمان پایان این گفتگوها را 31 ماه جولای اعلام كردند. اكنون تمدید یك ماهه مذاكرات ادغام دو شركت تا 31 ماه آگوست نشان داهنده آن است كه هر دو شركت تمام مسائل پیچیده را بررسی می كنند و مشتاق نهایی كردن این قرار داد هستند.

    در صورت به نتیجه رسیدن گفتگوهای MTN و Bharti پس از چاینا موبایل و وودافون سومین اپراتور بزرگ تلفن همراه جهان به وجود خواهد آمد كه فروش سالانه 20 میلیون دلاری برای این اپراتور پیش بینی شده است
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #58

    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    کرمانشاه
    نوشته ها
    3
    تشکر
    4
    تشکر شده : 5
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    0
    پیش فرض
    شرمنده این جی پی ار اس ایرانسل فعاله یا نه
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #59

    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    138
    تشکر
    810
    تشکر شده : 180
    NOD32 Firefox Windows-XP IR-TCI
    امتیاز 
    10347986
    پیش فرض
    نقل قول نوشته اصلی توسط maycary [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ]
    شرمنده این جی پی ار اس ایرانسل فعاله یا نه

    آره عزیز .. فعال هست ! یعنی باید یه کد رو بزنید تا فعال بشه !
    یک کاربر از این پست تشکر کرده است : ازرائیل

  • #60

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    میبد
    نوشته ها
    1,623
    تشکر
    1,115
    تشکر شده : 1,470
    Firefox Windows-XP Irancell
    امتیاز 
    741856
    Icon2yy آموزش انتقال اعتبار بین سیم کارت های اعتباری ایرانسل..enteghal etebar irancell( روش جدید)
    همینطور که میدونید روشی برای [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ] چند وقت پیش معرفی شد که دارای یک نقص بزرگ امنیتی بود بدین صورت که هرکسی که گوشی شمارو دستش میگرفت میتونست اعتبار رو از گوشی شما به گوشی خودش انتقال بده , اما شرکت ایرانسل طرح جدید انتقال اعتبار رو معرفی کرد که دیگه هیچ جای سوء استفاده ای برای دیگران نمی گذاره.



    در این روش شما میتوانید بین خطوط اعتباری [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ] اعتبار جابجا کنید با روش امنیتی جدید [لینکها فقط برای اعضا نشان داده می شود. ] , پس در صورتی که مایل هستید برای دوستانتان اعتبار بفرستید یا از دوستانتان اعتبار دریافت کنید
    2 کاربر از این پست تشکر کرده اند : Lovable.pair,Prince mammal

  • مطالب کاربردي هر آنچه نیاز دارید ...

    صفحه 6 از 13 نخستنخست ... 45678 ... آخرینآخرین

    علاقه مندی ها (Bookmarks)

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  
    درباره ما
    دوستان ما
    ما در شبکه های اجتماعی

    پاتوق یو یکی از قدیمیترین سایت های ایرانی به 6 سال سابقه فعالیت می باشد. انجمن های سایت دارای مطالب متنوع و جامعی در تمامی زمینه می باشد. و البته در پرتال سایت شما همواره جدیدترین نرم افزار ، بازی و انمیشن های روز را با لینک مستقیم می توانید دانلود نمایید.